الاثنين، 13 أكتوبر 2008

يعنى ايه لازم انسى .. واللى طب مقدرش ينسى يعمل ايه !!


من غير لقاك

من غير لقاك الحياة مش حياة .. هيا تحلالى الحياة غير معاك

وانا اعمل ايه .. يعنى ايه لازم انسى .. واللى طب مقدرش ينسى يعمل ايه !!

على طول فى بالى ولا بنساك .. بقول ان انا هلقاك وراجع مع الايام

واكيد هلومك ولومى يزيد هتزعل حبيبى اكيد هصالحك باحلى كلام

وانا اعمل ايه .. يعنى ايه لازم انسى .. واللى طب مقدرش ينسى يعمل ايه !!

-----------

نعم ربنا علينا لا تعد و لا تحصي

==> من اهمها .. النســــــــــيان <==

ياااااااااااااااااا مُســـهل ...

5 تعليقات:

Anonymous غير معرف يقول...

أخويا الأصغر باسم..أو دكتور باسم :)

تسمحلي أحط مدونتك في قايمة الاصدقاء :)؟

16 أكتوبر 2008 في 6:38 ص  
Blogger الشارده يقول...

اكيد طبعا النسيان نعمه ولولاه مكناش تابعنا حياتنا
بس انا مش بعتبره نسيان
بعتبر انى عندى صندوق برمى فيه كل حاجه مش عايزه افتكرها بس لما بتيجى على بالى بفتكر كل حاجه فيها

18 أكتوبر 2008 في 10:10 م  
Blogger B a s o m يقول...

ايمان سما مصر وجودك عندي و ردك في المدونه نفسه بيسعدني

فما بالك باضافتي عندك في قايمة الاصدقاء .. ده شرف لينا يا فندم :D

وع فكره انا حاولت اضيفكوا عندي بس لسه مش عارف .. مع اني طلعت عين الواد كباري معايا

بس برضه فشلت :(

21 أكتوبر 2008 في 8:37 ص  
Blogger B a s o m يقول...

و ده اسمه ايه بقي ! النسيان ع الطريقه الحديثه :D

هوا زي ما تقولي انشغال و تلاهي مش اكتر ..

زي ما قولتلك ياااااااااا مسهل :D

نورتيني يا ايمان

و ع راي دياب .. خلينا نشوفك

21 أكتوبر 2008 في 8:45 ص  
Anonymous غير معرف يقول...

:)

ربنا يوفقك يارب :)

21 أكتوبر 2008 في 11:14 ص  

إرسال تعليق

الاشتراك في تعليقات الرسالة [Atom]

<< الصفحة الرئيسية